pipi i magen

idag blev det att åka iväg till nedervetil och arbeta. jag trivs så bra på detta ställe :) så roligt att få åka dit, även om det är en bit att köra. sov dåligt inatt och vaknade före klockan ringde vilket bara är rätt ut sagt irriterande så nu är jag super trött men kan inte sova nu för då kommer jag inte att sova inatt heller. efter att vi åt mat på dagis fick jag sjukt i magen, inte roligt alls. undrar om jag är allergisk mot något eftersom jag så ofta är sjuk i magen, inte för att jag vet vad det skulle vara. nå imorgon är det nog säkert bra :) ska och arbeta imorgon också. och nästa vecka är det påsk så då ska jag väl åka till närpeslandet en sväng :) nu ska jag inte göra så mycket speciellt. kanske läsa en bok jag började på men den verkade inte så intressant så vet inte om jag orkar.

jag också vill sova som min sötis gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0