orkar inte

usch, jag är på så piss humör idag. märkte av det redan lite igår kväll, man kan bli så arg på sig själv ibland. inatt sov jag så oroligt dåligt. eller först sov jag nog ganska bra men så vaknade jag och bläää kan man bara säga. det går ju bara inte att somna om då man börjar fundera för mycket och tankarna inte vill ta slut. så då låg jag där i sängen säkert hur länge som helst och tänkte på allt möjligt, oftast brukar det vara mindre roliga saker också. nu då jag vaknade idag var jag nog på dåligt humör men åndå inte så farligt, men nu spelade jag ett spel och på något konstigt sätt kom det dåliga humöret fram ännu mer. skulle måsta ta tag i mig och göra något annat nu så jag får ngot annat att tänka på. ska och handla lite mat iallafall så mycket vet jag. hade också tänkt ta en proenad, vilket skulle behövas för att detta humör ska försvinna. men jag undrar om det inte är lite slaskit ute?! så jag får se hur jag gör med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0