oj vilken tidig dag

jo altså jag var totalt slut igår. satt och räknade matte med syster på kvällen då hon skulle ha prov nästa vecka. sedan hade jag menat gå ut och gå med mamma och syster och var sådär halvt på väg men konstaterade ganska fort att nej detta blir det ingenting med. höll på att somna hela kvällen. hade huvudvärk, öronvärk som fortfarande känns idag och helt slut och död i hela kroppen av dagens arbete. så då mamma coh syster gick ut på promenad 9-tiden intog jag sängen och skulle läsa en tidning. läste några sidor skvallen om kändisar sedan somnade/halvsov jag.  kändes som massa de hade varit bort bara 10 minuter och plötlsigt var de hem tillbaka. tog en burana och kröp ner i sängen på nytt. trodde jag bare hade halvsovit men hade tydligen sovit och varit hur borta som helst för hade inte ens hört att de hade varit in i rummet och hämtat tidningen som låg bredvid mig, vilket jag aldrig skulle undgå att märka en vanlig natt/dag.

vaknade då ungefär halv 12, halvdöd. ringde till jonny och pratade med honom en stund. skulle då somna på nytt och var såå trött, men så kom det ännu mera huvudvärk och illamående så trodde hhuvudet skulle spränga. låg i sängen och vände och vände mig säkert 100 gånger för visste inte hur jag alls skulle kunan stänga ögonen fast jag helst skulle ha somnat direkt av hur trött jag var. nå somnade till sist och vaknade nu halv 9, känner mig fortfarande inte ett dugg frisk. fortfarande sjukt öra och lite huvudvärk. sjukt överallt i kroppen och allmänt trött fast jag sovit/vilat nästan 12 timmar.

idag ska jag då åka iväg till jeppis på nytt :) jeijj men vet ändå iknte hur jag ska orka köra i detta skick ända dit. hoppas jag börjar känna mig lite bättre idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0