mörkläggning?!

nu ser jag plötligt hur mörkt det är i denna lägenhet i detta tillfälle:P det brukar alltid vara en massa lampor på men nu är det verkligen tvärtom, konstigt. knappt en ända lampa som är tänd.




en stund sedan var jag ut på en promenad. nå okej som bilden visar så regnade det faktiskt inte. det ar superhärligt väder ällt förutom en massa slask! så gummistövlar skulle verkligen passat bra, fast det kan man ju inte gå ut med :D 

en stund sedan fick jag också boken (skadad) utläst som jag lånade någon vecka sedan. den var riktigt bra måste jag säga. att boken är verklighetsbaserad gör det hela mycket intressantare. måste nog ta och hitta någon annan bok att läsa nu :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0