kör iväg mot närpes

igår var då jag och M ut och gick på isen till Mässkär, var mycket folk och fint väder, detta kan man nog göra fler gånger :) på kvällen var vi till jonnys syster och till mc donalds på lite mat senare, efter det åkte vi hit hem med resten av våra bekanta, satt och drack lite och gjorde nu egentligen inte så mycket. de spelade lite poker, försökte väl lära mig lite men det är faktsikt inte så intressant :P bara massa konstiga regler:P

nåjååå...vet inte vilken tid jag somnade, men iallafall har jag huvudvärk nu. hade ju tänkt åka på fest mässa idag men får nog ta och skippa det tyvärr. ska försöka ta det lungt så kanske huvudvärken blir lite bättre tils jag ska börja köra mot närpes. vet inte om jag ska komma hem tillbaka på torsdag eller fredag, det återstår väl att se. ska frsöka hinna gträffa lite släkt och kompisar, det vanliga vilket alltid är lika stressigt eftersom tiden går så fort.

tråkigt väder är det också idag, tror det duggregnar. skulle vara mycket roligare att köra till närpes om det skulle vara fin väder, som det var igår.



nu åker jag....snart, då jag orkar vilket inte är ännu på en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0