kissor



igår blev det att vi såg på film, en kompis var också hit. jonny och han hade varit före ut på lite spaning efter någonting att köpa men det ända dom kom hem med varsin ice tea och chipspåse. efter att ha tittat på datorn konstaterade de att det fanns inget att se på så vi var tvungna att vänta medans en film kom ner. så medan det såg vi ut att ha sådär tråkigt som bilden visar :) men nåjååå det blev film till sist, rallybrudar.

nu idag var jag en sväng till halppis, såg nämligen någon dag seda att de hade 4st juiceburkar för 3 euro så det var jag och shoppade. jag skulle kunna leva på bara apelsinjuice :D så det handlade jag idag, och faktiskt ocksp glass eftersom jag faktiskt nu just har lagat en kladdkaka och glass passar bra till det. så var det också en som var sugen på glass igår så jag tänkte att det kunde få bli detta köpt idag.

så har kissi och jag gjort något så roligt som detta idag


vi har varit ut på promenad och tog hem lite videkissor, eller finns ju inte ännu videkissor på dem men snart, lagom till påsk :D det måste man bara ha enligt mig. ska no få lite färg i sig också men det är inte shoppat ännu :)

och nu lagar jag som sagt kladdkaka, borde snart vara klar :) fick en kakform av mamma till julklapp så måste ju testa den. tyvärr måste jag påstå att den var ganska skit, eller så är det meningen att jag inte ska laga kakor. det var en dorm med löstagbar botten och konstaterade ganska snabbt att bottnen satt fast så bra som den ska borda göra. men kanske funkar ändå.  nu ska jag börja med maten för idag, kan ju inte leva på kladdkaka och glass heller :D


Kommentarer
Postat av: Malin

ojoj om man sku få ha in na videkissor uvi påsk.. men kanske ingen nytta tå ingen e hemma =)

2009-03-27 @ 20:27:50
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0