jobbdag..

igår blev det att gå och sova ganska tidigt eftersom jag skulle till arbetet idag, fast vet nu inte om det blev så mycket sovd för det. först började jag läsa lite gamla iontressanata meddelanden jag hade sparat i telefon och upptäckte vissa häftiga saker :D nå sedan somnade jag säkert eftersom jag nog sov före jonny kom och sova. sov ändå väldigt oroligt för vaknade flera gånger bland annat av en frassjuk katt. och högst troligen drömde jag också några mardrömmar eftersom ett vittne berättade ikväll att det lät som att jag höll på att dö :P och märkte också då jag vaknade att jag var helt stockad i näsan.

nå jobbet gick bra och det var en ganska häftig känsla måste jag säga att vara hemma direkt man nästan steg utanför dörren till dagis. tar ju ungefär bara 5 minuter hem med bil så :D nästan närmaste arbete jag någonsin i mitt liv har haft. har nästan alltid haft minst 15-20 minut att köra.

nu ikväll har vi verkligen inte gjort någonting. har sett en MASSA olika serier, men de va så intressanta så måsta bara se så många avsnitt vi hade :P

så fick jag också en överraskning som jag blev väldigt glad över :D någongång måste man väl kanske ha tur:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0