jeijj :)

måste bara erkänna att jag just höll på att få en skrattattack då jag såg poängen för mina uppgifter till skolan. jag hade fått näst högsta poäng i tre av uppgifterna och en ganska skit (men det bryr jag nu mig verkligen inte om eftersoom den är godkänd). det roligaste var att jag hade fått så bra i alla de andra, och då har jag verkligen inte satsat på att få något bra poäng, bara det har varit godkända :) sista uppgiften lämnade jag in i onsdags tror jag det var och ändå fick jag bra i den :) nåjååå bra att vara nöjd av något :D

var just ut på promenad med jonny :) fint i solen, fast lite kyligt. tidigare orkade och hade vi för den delen ingen mat att laga så det blev en pizza idag, nam nam me pizza ibland. man kan ju inte vara allt för nyttig heller :P plus att det är söndag...

resten av dagen vet jag inte vad vi ska hita på. jonny sitter och spelar något på datorn, och jag har suttit och spelat något på min dator men konstaterade ganska snabbt att det inte alls var roligt då jag bara dog :P

funderar också när jag egentligen ska åka till närpes någon sväng. kanske nästa söndag. men då ska jonny till helsingfors över helgen så skulle nu inte ha lust att fara iväg direkt han kommer hem heller :/ så måste fundera vidare hur jag gör, kanske blir det först då följande helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0