hmh...film eller inte

sitter som bäst och funderar om jag ska lägga på en film eller inte. tror inte jag har någon bra att se på så måste nu undersöka den saken först. jonny for iväg till en bekant som fixade något med bilen.
nu ikväll har jag inte gjort så mycket, talade med syster och lite andra människor på msn, och puttade in lite franskisar å köttbullo i ugnen så jonny skulle få någon mat, eftersom han topp sig en tupplur :)
var då till hälsotanten idag. skulle ju inte ta många sakunder där hade jag menat men blir ju inte alltid så. då jag kom dit träffade jag J som berättade att det var jättelång kö dit eftersom nån av årskurserna skulle ta stelkrampsprutor, så hon skulle bege sig in till stan medans hon väntade på att det skulle bli mindre kö. jag gick en stund till datasalen och sedan satte jag mig i kö.så dit for en stor del av min dag. åkte dit kl 1 och kom hem 3, jippiii. men blodtrycket var bra, så inget speciellt med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0