heroes

har nu legat på soffan och tittat på två avsnitt av heroes, beroende :D men är så spännande.
idag har jag varit ut på promenad, via skolan en väng på samma gång och se om något intressant hade kommt, nå näää vad skulle det ha gjort det :P så har jag och silla varit ut på gården idag också. har ätit resten av lasagne jag lagade igår, gott gott :D

vet inte vad jag/vi ska hitta på nu. antagligen sitta och titta på tv och kanske läsa kalle anka som jonny hade köpt igår på loppis :) imorgon är jonny ledig och så mycket annat vet jag inte vad som händer. kanske också ska gå till skolhälsotanten och kolla blodtrycket.

nu vet jag inte något annat intressant, ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0