helgens händelser

i fredags åkte jag då tillbaka till jakobstad. tråkigt att köra bil men det var inte så mycket trafik så det gick väl ganska bra. sedan blev det att åka till jonnys syster som hade fest, blev att gå och sova först 4 tiden vilket betydde att vi vaknade 1 på dagen. åt nu lte frukost och begav oss iväg hemåt, eftersom vi sov där. åt mat och såg på film och sedan duschen och lite sånt och iväg till ett födelsedags fest. var där en stund, åt jättegod smörgåstårta och träffade en massa kompisar. hade egentligen menat oss att faktsitk gå till krogen då igår men eftersom vi var ganska ordentligt trötta efter fredagens fest orkade vi inte. åkte då istället  till jonnys syster, på nytt. blev att dricka lite iallafall. spelade ett spel, liknande som monopol men handlade om jeppis området. det höll vi på med ganska så länge ungefär hela natten :D efteråt var vi så hungriga så det blev pizza bakande mitt i natten. efter mcycket om och men blev pizzorna klara och jätte goda :D så då vi äntligen kom hem var klockan halv 6, slocknade direkt man stängde ögonen och vaknade ungefär 12 tiden idag. vet ännu inte riktigt vad vi ska hitta på idag, men för mig blir det nogg att gå och sova ganska tidigt ikväll eftersom jag ska upp och arbeta imorgon vilket  den andra i denna lägenhet inte behöver göra, fräckt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0