frukost

sitter nu här och äter frukost klockan halv 12 på dagen, det är så gott med rostat bröd. vaknade nog länge sedan men har inte fått i mig något tidigare, inget ovanligt med det. idag är också jonny ledig så han ska väl äta mat nu snart, vilket jag nu inte orkar börja på med, men så har han ju faktiskt varit vaken längre än jag. jag blir alltid lika förundrad över människor som alltid äter en enligt mig stor frukost. det är säkert mycket hälsosammare än min stil men vad kan jag göra åt det. alla har alltid sagt åt mig att du måsta äta lite frukost men nä då det inte går. för det första finns det aldrig något gott man kan äta, nåjåå det år väl att köpa men då jag ändå inte äter det fast det finns. jag har aldrig ätit frukost varken då jag var mindre eller nuförtiden, det är nog väldigt sällan som det händer som idag att jag faktiskt alls lagar någon frukost. inte har jag dött ännu så knappast gör jag det nu då heller av att inte äta frukost så är det med det.

vet annars inte vad vi ska hitta på idag. ganska fint väder ute idag också men säkert också tillräckligt äckligt kallt. får väl hitta på något intressant vad nu det kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0