ensam hemma

nu sitter jag här i närpes, ensam hemma med förstås 4 katter som sover. kom hem ungefär halv 6 igår, fint väder blev det redan i oravais så kändest nästan som vår :) efter att jag kom hem åt jag lite blåbärspaj, som jag så har varit snål på senaste tiden :) sedan skulle mamma och hämta syster så jag följde med och så var vi in till farmor en sväng på samma gång. så mycket annat hände väl inte. somnade ganska tidigt med boken som jag läste i händerna, men jag var så trött. då jag vaknade idag hade alla åkt iväg dit dom skulle, fast jag vaknade ganska tidigt. nu har jag suttit och lyssnat igenom massa låtar, hade tänkt bränna en ny skriva åt mig ikväll. och så har jag tittat på några serier :)

hade tänkt jag skulle gå ut och gå men trodde jag skulle bli till is av att bara hämta posten, så jag får se hur jag gör. har inte tittat hur kallt det egentligen är, men inte är det så många grader på minus skulle jag tro.

saknar dej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0