choklad är gott :D

sitter här och har ingen vettigt att göra. tittar sådär halvt på äntligen hemma, inte någon speciell favorit det men i brist på annat kan man ju titta lite. ikväll blev det ingen klädprovning för det blev att åka iväg till loppis. ganska stort ställe med en massa saker, inte någon av oss tre hittade något att köpa men så är det ibland. choklad stod nästa på vår plan eftersom  speciellt en av oss vad så godissnål och hade chokladbrist :) så då blev det prisma och chokladshopping.

nu ligger jag nu här på soffan och har sjukt i ryggen och jonny sitter och tittar på något bilprogram vid datorn. ska väl snart stänga datorn eftersom jag inte hittar något intressant här plus att den snart dör om jag inte laddar den och jag orkar inte hämta "svansen" :P öh jooo vi har dålig humor syster :D

tack och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0