ännu en superhärlig vårdag

ändå var det nog  ganska kallt. jag bestämde mig för att traska iväg in till stan idag, känns som en evighet sedan jag har gått i några klädaffärer. sedan är det ju förstås det andra att jag skulle inte få köpa något eftersom jag behöver ha en spara period nu eftersom fordonsskatten ska betalas och också bostadsstöder som ska batalas tillbaka som de själva hade klåpat sig med. man skulle inte känna sig alls lika fattig om de aldrig skulle ha betalat ut de där idiotiska pengarna, men nu då man måste betala tillbaka det känns det överallt. men jo jag gick då in till stan, hittade super passliga och snygga jeans för en jätte billig peng :D så tänker då alla, dit for nu hennes pengar, på ett par jeans men nej det gjorde det inte. för idag var jag duktig och inte köpte dem. kanske istället någon annan dag. för ikväll ska jag och pröva kläder till en kompis :) måste ju se om jag hittar något jag vill ha där först, det blir ju mycket billigare än att köpa helt nya och dessutom är hennes saker knappt använda så de är ändå som nya :P nåjååå i och för sig behöver jag nog nya jeans men som sagt får vänta en liten stund och hoppas de finns kvar.



på vägen till stan passade jag också på att knäppa lite bilder, är ju bara för härligt med vår då sanden kommer fram och man känner hur varmt solen lyser (även om det var skitkallt i skuggan)



för en liten stund sedan var också jag och silla ut på gården för att hon också skulle få lite frisk luft, men det blev inte att vara ute så länge eftersom lilla fröken ville in så fort som möjligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0