allas våran härliga fredag

nå, än så länge känns det bara som vilken dag som helst. blev nästan chockad då jag vaknade och klockan var halv 12. har stigit upp nästan direkt jonny har åkt till arbetet alla dagar och hade nog menat så idag också men det ville inte mitt undermedvetna. frågan är bara hur det kunde gå så. jag menar skulle jag ha varit upp jätte länge eller sovd väldigt dåligt men jag hade inget av dessa. nå inte var det så farligt har ändå hunnit med mycket idag.

först bestämde jag mig för att åka iväg på lite ärenden som jag behövde få gjort idag. då jag kom hem var jag ut med silla en sväng och så började jag städa klädskåpet. alltå på riktigt, jag vet inte vad människor har tänkt med då de lagade detta hus. det finns allt för lite klädskåp, eller så är det vi som har för mycket kläder. invecklat att bo 2 i denna lägenhet eftersom det inte finns rum för kläder, så det har jag fixat idag. flyttade lite kläder, som shorts och tjocka vinterkläder till det stora skåpet i vardagsrummet där vi har alla möjliga saker så nu hittar man åtminstone det man ska ha. så fortsatte jag med att sopa golvet och diska. men lämnade glasen åt jonny :P sorry gulle men orkade inte mera :)

så ringde de från dagis och ville jag skulle komma som vikarie 3 veckor. det tackar man inte nej till och samtidigt löste sig problemet när jag ska orka åka till närpes. blir att jag måste åka nu på söndag, eller måndag och vara några dagar då eftersom jag ska jobba veckan efter kan jag ju inte åka hem då så.

nu ska jag titta på tv och sedan laga mat tills jonny kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Malin

vi har samma problem me skåpen! Eller me klädskåpen je "nalete" beter, sku bara behöv ätt till :P Men me kökssåpen, bläää! E suger ti it ha ruum me naa...



Bra me jobb btw, e syns på konto sedan ;)

2009-03-06 @ 19:09:14
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0