tiki

imorgon är det midsommar. inatt sov jag äääntligen bra, kan inte förstå hur bra det var att få sova längre då jag började arbetet kl halv 10. men eftersom jag har sovit skit hela veckan skulle det nog behövas en bra natts sömn en dag till för att bli riktigt "frisk" men känner mig iallafall som en lite bättre människa idag och tur är väl det, var ju som en zombie igår. det var bara 3 barn idag så har nu ointe hänt så mycket, de sista två timmarna var det bara två syskon kvar så vi var ut och gick lite bredvid dagis och plockade blommor. fick också ett nytt smeknamn av ett av barnen. TIKI blev det, ganska coolt namn egentligen kanske skulle byta till tiki istället för cattis?! :P nänå kanske ändå inte men sött var det iallafall.

ska gå på en promenad sedan någon gång då jag känner för det. superfint väder idag så måste ju passa på :)

imorgon är jag ledig och så är det ju midsommar och det bär av till vårt ställe där vi ska vara över helgen. jag förväntar mig iallafall sol så är det med det, ser lite mer lovande ut nu med den saken än det gjorde tidigare i veckan så hoppas på det bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0