strand eller inte?

nu har jag varit på stranden 4 dagar så vet inte om jag orkar mig dit en dag till. samtidigt skulle man ju behöva njuta så mycket det går eftersom det säkert blir kyligare nu och så åker jag till närpes. men jag tror faktiskt jag ska gå i lite butiker idag, fast då far ju en massa pengar iväg? så vet inte om det är någon bra ide heller.så här fint var det iallafall på stranden de senaste dagarna.







så igår kväll bjöd jag ju på födelsedagstårta :) vi blev 12 stycken tror jag. hur roligt som helst. några kunde inte komma vilket var synd men så är det det kan ju inte passa för alla. såhär fin blombukett fick jag av larsmomaffian :)



jag fick också en vinflaska, en champagneflaska klistermärken och en rittavla :D
här är lite av folket som var här :)



ikväll blir det inflyttningsfest hos annika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0