sol sol sol och så moln

vaknade idag att det lyste en gul sol på blå himmel, var in till stan en sväng och lite sånt först eftersom det inte fanns någon sol på balkongen då ännu. sedan satt jag i den varma solen på balkongen. eftersom det superhett på balkongen då det inte blåste alls där begav jag mig iväg till gamla hamn för att ligga på stranden, hann inte ligga däör så länge förrän det började komma moln. var där ungefär en timme men då började det bli kallt och allt för mycket moln så nu är jag hemma igen.

tvättar lite kläder och ska städa upp lite här nu så får jag se vad jag hittar på efter det. skönt var det att hinna till stranden en stund iallafall :) hade nästan inte tänkt våga mig dit eftersom mina ben inte är de finaste med måånga blåmärken. då jag började titta igår hade jag 3 på högra benet och 4 på vänstra plus då en massa skrapsår på armen. folk kan ju tro att man blivit misshandlad på midsommaren men i detta fall är det nog bara en klantig JAG som orsakat allt själv, men hur vet jag ännu inte :P nå som tur är försvinner de väl snart så jag slipper skämmas över mina klantigheter :D

tvätta bilen skulle också behövas, men det får bli en annan dag. kan ju börja regna ännu idag och då är det ju lika med noll att ha den tvättad. tycker klockan skulle vara lite mera nu så att jonny skulle komma från jobbet, lite tråkigt just nu att sitta med en sovande katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0