security code

tänkte vi skulle åka och handla mat till midsommaren idag men det blev inte så. för det första tog det länge innan vi kom oss iväg, men så bestämde vi oss för att vi skulle skutta igång min bil som vi inte har orkat göra de senaste dagarna. men min bil ville inte igång så måste låna grannens startkablar och efter det blev klockan så mycket så det skulle bara ha blivit stress att åka och handla. nå iallafall bilen började ju fungera men dessvärre inte stereon. i rutan kom det att man skulle ha en security code vilket jag inte har eftersom jag inte fick med någon bok eller något då jag köpte bilen. så nu går det inte ens att stänga av eller spela, den är bara på. vi har nu försökt hitta på internet någon security code till det men nej fanns inget. vissa påstod att man skulle ringa till sony men att man måste ha bevis på att man köpt det för att få någon kod och det har jag ju inte heller. så blir väl att köpa nytt nu då eller sitta tyst i bilen. hur som helst SKIT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0