rastlös

vet inte vad jag ska hitta på, tråkigt väder men ändå tycker jag det skulle få hända någonting nu hela tiden. igår var också en sådan dag, men då hände det ju allt möjligt det gör det inte idag. ska gå ut och springa senare men vad ska jag göra nuuuu? finns inget i tv, visst det finns disk men det tänker jag bara inte göra hur rastlös jag än blir.

hmmm.....tycker det ser ut att börja komma regndroppar men är inte säker.

varför blir man aldrig riktigt nöjd? är allt väldigt stressigt är man inte nöjd, är det för lugnt är man inte nöjd. det är sommar, man är inte nöjd för det är äckligt väder nu just men skulle det vara supervarmt skulle man säkert vilja ha lite skugga. har man arbete skulle man vilja vara ledig och är man ledig (en längre tid än en dag) skulle man vilja ha arbete. suck


näää hur har allt blivit så konstigt? har ju ändå min älskling, superbästa kompisar och en superbästa syster :) och det är ju de viktigaste av allt!

PUNKT SLUT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0