plaskväder

idag på dagis har jag gjort något så (o)intressant som att storstäda ett förråd bestående av ena sidan med papper och den andra med tyg. fick faktsitk papperssidan uppstädad men det reulterade nog i några skärsår av papper också. det är egentligen ganska svårt att som vikarie städa förråd och sånt. kanske inte låter så svårt men de sade ju att jag nog fick kasta bort saker men det är ju inte det lättaste att kasta bort saker då man inte riktigt vet vad de vill ha kvar och inte. sådana saker som det t.ex finns mycket av men inte har blivit använda t.ex senaste året skulle ju få kastas bort eller åtminstone en del men jag kan ju inte veta vilka saker de har använt och inte. dessutom PAPPER, det kan finnas en miljard olika storlekar. så finns det vita och färgade, så finns det kartong och ja en massa annat som hör till papper...försöka få en någorlunda ordning på det är inte roligt alls. bara att ta nya tag men tygsidan nu då, men vet inte när det blir eftersom jag imåron har morgonturen vilket betyder jag är ut med barnen på förmiddagen.

var helt slut då jag kom hem idag och nu har jag varit på en promenad. kom vara in genom dörren så började det ösregna. skulle nog blivit genomblöt att vara ute några sekunder så hårt som det regnade.

blir sovdags tidigt ikväll för imorgon börjar jag 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0