mitt huvud dunkar

skrev faktiskt ett inlägg tidigare idag men tydligen gick det inte att publicera. det har varit en fin dag idag med blå himmel men endå så äckligt kallt så det inte är klokt. imorgon börjar jag lyckligtvis först klockan halv 10, behöver verkligen det känns det som nu. jag är helt slut. har inte sovit på hela veckan så jag är helt död. skulle sååå behöva få sova ut nu före midsommar annars har jag ingen aning hur jag ska klara denna midsommar.

funderade gå på en promenad med malin ikväll med det blev inte så för det dök upp en massa kompisar och vi började se på en gammal film :) jag har nu varit sådär supertrött såklart och mitt huvud dunkar (har gjort det hela kvällen) så det inte är klokt. hoppas hoppas hoppas jag får känna mig utvilad då jag vaknar imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0