kort dag idag

det blev en mycket kort söndag för vår del. vaknade då klockan var kvart över 4 :) jag var nog uppe där mitt på dagen ungefär en timme men konstaterade att jag nog var skittrött så jag gick och sova på nytt med min sovande sötis. så då blev klockan sådär mycket plötsligt. nå skönt att sova, blev sent inatt så det behövdes nog.

blev då att fara och fira en kompis födelsedag igårkväll och sedan melody. bara lite sjuka fötter idag på grund av mina egna funderingar på vägen hem, men får ju skylla mig själv :)






nu ikväll var jag till trend med 4 andra kompisar som gick i min klass, trevligt att träffas. ser ju inte alla så ofta. imorgon blir det jobbdags. hoppas det blir bra. hoppas på lite barn och fint väder. förra veckan då jag ringde dit och frågade arbetstider var det bara 4 barn. jag hade trott att det bra skulle vara jag och den andra barnträdgårdsläraren som skulle jobba men tydligen jobbade den ena barnskötaren också, så det är ju nästan lyx med 3 vuxna och 4 barn :D men är ju städning på gång på sommaren så det betyder ju att det blir sånt också. men knappast blir det många barn även om det nog säkert är mera än 4 alla dagar.  gäller bara att försöka somna inatt nu då, men börjar nu först halv 10 så det är inte så farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0