jobbig natt

denna natt har inte alls varit bra. jag sov jätte bra de två nätterna före men känns om jag inte alls har sovit inatt. irriterande då det ska komma tankar flygande sådär mitt i natten, och som inte kan försvinna. låg där i sängen och vände och vred mig en tusen gånger innan jag gick upp en sväng för att jag bara inte kunde ligga där mera. tänkte lägga på datorn men kom fram till att det skulle knappast hjälpa så mycket. de gångerna dessa nätter kommer är nog det bästa att krypa in i min sötis famn och hoppas på att man nästan ALDRIG skulle behöva stiga upp därifrån. men detta är ju lite svårare då jag är här och jonny långt borta.

är ännu så trött så skulle bra kunna sova länge ännu men kan ju inte sova bort hela dagen.


ikväll får jag köra iväg norrut igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0