inflyttningsfest

igår efter att jonny kom från arbetet åkte vi ner till fäboda stranden för att ctacha lite bruuna :D massor folk var det där fast klockan redan var 4 då vi kom dit. så där låg vi och solade lite mer än en timme och då vi kom tillbaka till stan var vi och köpte glass som vi avnjöt på torget. sedan blev det att åka hem  och duscha eftersom vi skulle på inflyttningsfest till annika. efter ett tag gick vi till skolparken för att spela crocket :) passade perfekt då det var så fint väder.




vet inte om jag ska gå ut i solen nu och fortsätta läsa kalle anka som jag gjorde igår. kanske kanske :) imorgon ska jag väl försöka hitta mig till närpes på¨något sätt. har inte bestämt hur ännu.inte direkt roligt att köra bil utan musik sådär långt, eftersom min cd inte fungerar ännu (har inte ens orkar försöka fixa det). så blir det den otroligt tråkiga bussen eller den musiklösa bilen?! ja jag vet inte ännu. om jonny kommer till närpes är det lika bra jag tar bussen för är lite onödigt att ta två bilar dit då vi ändå ska på samma gång tillbaka. samtidigt skulle det ju vara bra att jag tar min egen bil eftersom då kommer jag vart jag vill utan att behöva bry mig om vart resten av familjen ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0