helgen


denna helg har varir varm även om det inte precis har varit sol. i lördags åkte vi till camp larsmo för att titta lite. så här såg det ut där.





sedan var det meningen att vi skulle vara nyktra men det förändrades efter att alla andra tdygligen menade sig ut. så först blev det fest hos oss, sedan netti och melody. igår var iallafall jag heeelt slut. vi åkte och åt pizza och var ute och körde hela dagen. vi var till den där nya sranden nära riksåttan de hade lagat, ska nog dit och simma i sommar. det var jätte varmt också i vattnet då vi var dit. sedan hälsade vi på jonnys en bekant, så liten sötis bebis de hade :) så var vi också till jonnys föräldrar där vi spelade lite badminston och jonny hade vattenkrig med sin brorsas barn så de var genomdränkta allihopa :) då vi kom tillbaka till jeppis blev det att fara på kaffe med alla dessa kompisar och diskutera lite midsommar :) ändå skulle humöret kunna vara lite bättre på grund av vissa saker.

inatt sov jag typ inte alls fast jag var supertrött och helst skulle ha sovit som en stock. så  ringde klockan 06.15 och då var det bara att stiga upp och åka till jobbet. försökte nu sova efter att jag kom  hem men nej det gick inte heller. måste försöka få mig uppvilad till helgen annars kommer jag att få något fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0