helg :)

åh så härligt med fredag, och att sluta klockan 2 :) känns ju som att ha nästan hela dagen ledigt.  det var bara 4 barn idag, ganska så skönt det också men ibland funderar man om det verkligen inte iallafall skulle vara bättre om det var mera barn iallafall flickor. det var 3 flickor idag och det fungerar definitivt inte. flickor är ofta  två och två eller så en hel grupp men tre passar inte. idag var det hela tiden någon av dem som inte fick vara med. det var en massa gnällande hit och dit, mer än om det det skulle ha varit t.ex. 7-8 barn. nå nog var det en bra dag iallafall :)

på vägen hem var jag in till apoteket för att inhandla någon salva/medicin. har haft en slags blåsa vid tandköttet nu flera dagar som har tagit skitsjukt. kanske därför jag har varit mer grinig de senaste dagarna :P nå iallafall. jag brukar inte tro så mycket på alla dessa mediciner som ska fungera till alla möjliga saker men köpte nu en salva som en av de där tanterna föreslog fast jag var ganska skeptisk till att lägga 10 euro på något som knappast skulle fungera. testade nu för en stund sedan och blev verkligen förvånad. det skulle då bli som en slags hinna på blåsan och göra den fortare bättre och samtidigt göra så att det inte tog så sjukt och gissa vad DET HJÄLPTE DIREKT :D  visst känns det fortfarande om man rör utanpå kinden eller annars rör munnen för konstigt men det är myyycket bättre. :)

nu vänta på jonny, se på tv och laga mat :)

trevlig helg till er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0