håh det blev lite sovmorgon :P

ojojoj vad jag var trött idag. hörde inte ens då jonny åkte till jobbet, vaknande bara av att han var borta. igår låg jag ju på stranden där det var hur skönt som helst, ska kanske dit idag med annika också :) sedan igår på kvällen var vi och handlade mat och köpte också badminton :) så det spelade vi här på gården klockan 10 igår kväll. däremot måste det konstateras att det gick inte så bra :P de var allt fö dåliga, eftersom den flygande saken som man ska träffa bara fastnade. vad heter dendär flygande saken egentligen? :D

det var jätte varmt då ännu då vi spelade så vi gick in och tittade på weeds och då klockan blev halv 12 begav jag mig ut på länk. det var nooooog så härligt. bästa tiden att springa är nog då det är passligt svalt men så att man kan springa i shorts och topp :D kände mig riktigt pigg, så blev en lite extralång runda än vad jag hade tänkt mig och ändå blev jag knappt trött. jag förstår mig inte på människor som kan springa mitt på dagen, jag kan inte det. igår mötte jag flera personer som var ute på länk mitt på dagen. kan man faktiskt springa då det är sådär varmt? var ju endå 20 grader varmt ute...bästa tiden enligt mig är då det är svalt och människor inte längre är ute på kvällen :P läste på tidningen någon vecka sedan att många  männsikor springer tillsammans för den sociala gemenskapen. det är nog ingenting för mig!!!! jag ska speinga ensam annars går det inte :D

sådär annars, har redan hunnit dammsuga fast jag bara har varit vaken 45 min :) födelsedagskaffe och tårta imorgon här så måste ju städa lite :) nu ska jag gå coh tvätta bilen tror jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0