fullt upp eller nåt

idag blev det då jobb :) sov så länge jag bara kunde och visste att jag skulle hinna bra till arbetet för sov ändå skit inatt så då det blev morgon var man förstås skit trött, kanske hade att göra med att vi sov hela dagen igår :P nå iallafall, kom ju då äääntligen upp ur sängen för att bege mig till dagis. då jag kom till bilen möttes jag av ett problem, den var död. STENDÖD.  tydligen hade lampan i taket i misstag kommit på då jag var och handlade i fredags så inte ett ända litet brum hördes ur bilen. så det blev att ringa till dagis och säga att jag var försenad, första dagen :P hoppade på cykeln och for iväg, kom ändå inte många minuter försent som tur var :)

arbete på dagis på sommaren är nog nästan bara för skönt måste man ju påstå, idag var det 8 barn och nästa vecka blir det bara 6st. men som sagt det finns ju städning som också måste göras innan hela dagis får ledigt i juli.

då jag kom hem hade jag fått ett brev att jag fick hämta mitt H&M paket från posten så då hoppade jag på cykeln direkt igen och hämtade det. fick då skor och 2 toppar, sitter och funderar om jag ska skicka tillbaka den ena eller inte. så lagade vi mat så småningom eftersom vi båda kom hem sent. och nu har jag just varit och lämnat in några böcker till skolan och sprang faktiskt en extra vända på samma gång :)

nu slappa och inte göra ett skit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0