bowling

sov superbra inatt, ganska kontigt det ändå eftersom det tog en evighet innan jag somnade och jag drömde säkert 20 drömmar och vaknade hela tiden. första gången jag vaknade var jag säker på att klockan var 7 eller något eftersom jag var så utvilad och pigg, och mindes vad jag hade drömt då jag tittade på klockan var den halv 4. somnade och vaknade hur många gånger som helst efterdet men som sagt ändå känndes det som att jag hade sovit riktigt bra.

var bara 6 barn på eftermiddagen idag. det var ett syskonpar som var sist. blev att det bara var de båda den sista halvtimmen. funderade vad vi skulle hitta på, går ju inte att leka så mycket med bara två barn och dessutom stor ålderskillnad mellan dem. nå vi givk in och hittade ett bowlingspel som vi tog ut. vi hann inte börja spela innan deras mamma kom och pojken han blev så ledsen på sin mamma som alltid måste komma för tidigt. ändå hade han väntat då redan tidigare på sin mamma medans det ännu fanns flera barn kvar där.  :)

nu sitter jag och väntar på att jonny ska komma hem från jobbet.

fick tre konstiga skrapsår då vi var ut i lördags, vet inte alls varifrån jag har kunnat få dem. det är tre lååånga streck nästan från axeln ner till armbågen och alldeles bredvid varandra. konstigt :)

så blir det kansnke kryssning till stockholm i juli :) jeijj har så länge velat fara på kryssning så hoppas det blir av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0