3 plus

förra helgen vi var ut hade jag ju tre långa skrapmärken på armen då jag vaknade. då jag vaknade på midsommardagen hade de förökats med några till. så där finns nu typ6-7 stycken, jag undrar nog hur jag kan få dem? :) okej jo jag kan väl skrapa mig själv medans jag sover men då de är så raka, skumt.  upptäckte också idag att jag hade flera blåmärken på benen. kan ju bero på att vi låg i någon hop ett tag, ingen aning varför men rolig bild var det åtminstone :D

är ännu väldigt trött och sjukt lite här och var men sånt måste man ju stå ut med för rolig midsommar var det iallafall :) mitten på nästa vecka har jag funderat åka hem, vet ännu inte vilken dag. fyller ju på torsdag nästa vecka så funderade kanske fira med tårta här någon kväll eller nu över nästa helg men det känns långt borta ännu. sedan blir det tomatkarneval hemma i närpes och så kommer sverige besök direkt efter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0