vasa

idag vaknade vi och begav oss iväg mot mysinge. där träffade vi de andra volvobilarna som också skulle till vasa på volvoträffen. så här såg det då ut där.










Eckis bil kom på tredje plats


vi kom dit då en 11 tiden då det började och for därifrån 3. efter att detta var klart for vi in till stan och gick i lite butiker. så efter en lång dag var vi hemma klockan 6 tror jag. så åt vi mat och slappade lite före vi begav oss iväg till furuholmen där det var grillfest. hela gänget ungefär och nu då de for till netti körde vi runt lite och nu är vi hemma. en lång lång dag känns det som. mina ben är helt slut känns det som, så jag hoppas jag sover bra inatt och att det regnar imorgon så att man inte behöver bry sig fast man skulle sova halva dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0