promenix och andra funderingar

dessa pojkar sov ganska länge idag så jag fick sitta vaken,ensam, flera timmar. tråkigt värre kan man ju tycka vilket det också var. då jonny for och skjutsade dom in till stan lade jag på en film, ganska värdelös film faktiskt. ibland måste (iallafall jag) bara titta på någon komedi som egentligen är helt skit, nästan så skit så man måste skratta :D och på sånt humör var jag idag.

nu ikvälll var jonny och jag ut på promenad, gick nu runt lite överallt och så hittade vi också sniglar :) så fotade lite sniglar och ja så mycket annat spännande hände väl inte på våran promenad. hade tänkt gå med isa men det blev så sent så tänkte jag får ta det en annan dag istället :D t.ex imorgon.

innan vi gick på promenad satt vi och tittade på lite youtube om extraordinary people. bland annat om den där riktiga rain man och så tittade vi på några barn som påstod sig minnas att de levt ett tidigare liv. det var ganska intressent. det handlade då mest om en pojke som påstod att han hade bott på en ö utanför england. han visste hur huset såg ut, vad pappan hette och hur han hade dött, hur hunden såg ut och att man kunde se flygplan landa på vattnet utanför. så pojkens mamma och någon psykolog/läkare eller vad det var och då förstås pojken reste till denna ö för att försöka hitta det där stället. de hittade huset och så talade de med någon släkting till denna familj. hunden de hade haft såg lik ut som hunden pojken hade beskrivit, huset var också likt och stranden men pappans namn och hur han dog stämde inte. men det var ganska intressant att titta på måste jag säga.

natt natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0