problem

I'm not sleepy!!!! suck, inte det minsta trött nu men skulle verkligen behöva försöka sova om jag ska orka vara i vasa imorgon och förstås köra hem til jeppis :) förra natten somnade jag typ 4, efter lite prta med jonny där mitt i natten som inte heller kunde sova. kan ju inte vara upp till 4 inatt också,s ak väl försöka nu snart istället.

annat då. idag har vi haft besök av farmor oc hennes syster som bor i sverige. roligt att höra vad som sker med de släktingar som finns i sverige och allt sånt. tråkigt att jag inte hinner se henne mera nu denna gång hon är hit. kanske vi ses nästa sommar eller då följande :)

så hann jag också vara en sväng till madde ikväll, pratade en stund och lite sånt. hann inte vara där så länge eftersom jag hade lovat jeanette att jag skulle färga hennes hår. mindre glad blev jag då jag märkte att hon hade köpt färg som då hade både vanlig färgning och slingor vilket betydde det tog extra länge men kanske hon blev nöjd?! :)

imorgon får jag träffa min älskling igen, känns som jag inte skulle ha sett honom på en evighet och då är det faktiskt inte många dagar sedan han var här :P

gonatt på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0