pigg och utvilad idag

jeanette var då hit i slutet på veckan. vi gjorde väl egentligen inte så mycket. på onsdag blev det netti med hela gänget ungefär, skit mycket folk förstås.  så på torsdag var jeanette och jag in till stan och så tror jag vi tittade på film på kvllen om jag inte minns helst fel. fredag var vi ner och tittade till fäboda, in till stan en sväng, testade att köra i ett liknande "rymdskepp". en såndär simulator så det var hur verkligt som helst att köra rally en liknande berg och dalbana. roligt hade vi, trodde vi skulle dö av skratt :D så for jeanette hem och det blev lite drickas på kvällen, kanske lite för mycket :D var på förfest hos daniel, vi var nu några stycken där. så for vi sedan till netti och träffade resten av gänget. superrolig kväll men som jag fick lida av igår då istället. var ju nog meningen vi skulle festa igår då också, men eftersom jag var ungefär halv död ännu då klockan var kvart före 11 på kvällen blev det inte mycket för mig. de andra drack lite, men eftersom det regnade ganska ordenligt kändes det lite onödigt att gå till netti efetrsom det såklart skulle vara proppfullt inne. skolparken fick vi ju förstås också glömma på grund av vädret. så vi gick ett varv på stan och sedan traskade vi hemåt med lund 1, lund 2 och pojo för att titta på film. så läggdags blev det klockan 3 inatt. lund 1 och jonny sover fortfarande (de andra gick hem) så nu är det bara en pigg cattis som sitter här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0