onsdag

det är altså en onsdag idag, hur det kan komma sig vet jag inte. helt borta med dagarna nuförtiden och jag verkar inte vara den enda. sov ganska oroligt inatt märkte jag för har vaknat massor med gånger men skulle ju inte alls ha kunnat sova om jag inte skulle ha talat med jonny före, blir ju automatiskt på bättre humör då.

vet inte vad jag ska riktigt ikväll. nu idag måste jag städa eftersom vi får besök imorgon på dagen. men ikväll ska jag kanske köra till en kompis i k-stad men så är dte också ett annat evenemang jag hade funderat fara på.

idag skiner solen ute, fast det sades att det skulle regna. kan ju inte lita på detta väder mera, hade faktiskt hoppats på regn idag. ni andra har redan fått en massa regn så ni skulle vilja ha sol men nej här har det knappt kommit en vattendroppe så skulle nog behövas lite regn.

på fredag åker jag hem till jeppis på nytt med en sväng in till vasa. jeanette ska också komma med till vasa och shoppa lite så vi ska väl försöka hitta lite saker där nu då det är rea överallt.

nu ska jag gå och hitta lite morgon mål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0