nu ska ja skriva lite

har varken haft lust eller tid att skriva de senaste dagarna eftersom jonny har varit här :)  hunnit träffa en massa släktingar och lite allt möjligt, nu idag var vi och åt pizza innan han for hem igen. om jag får lust och orkar kanske jag åker en sväng till madde, måste väl se om hon är hemma först, eller nej vi skulle ju till farmor ikväll.jonny och jag var bara in dit en liten stund idag och vill ju nog prata lite mera med farmors syster som är och hälsar på nu för tillfället. så roligt med positiva människor. kan ju inte annat än bara älska då hon sade då vi kom att nu är du säkert upp över öronen kär :D klart det :) men roligt då man får sådana komentarer också av äldre människor.

nu ska jag försöka hitta någon film jeanette kan ladda ner så vi har något att titta på och så vill jag också hinna spela lite sims :D väldigt tråkigt egentligen att vara utan jonny nu på nytt men det är ju inte många dagar tills jag åker hem igen och får bo med min sötis :) det är så konstigt att vara länge ifrån varandra då man är van att se varandra varenda dag, så det var nog bra att han kunde komma hit en sväng för 2 veckor känns ju som en evighet ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0