lilla snigel akta dej

blev en ganska slö dag igår, men ganska skönt det också ibland. tittade på film och lite sånt, blev faktiskt 2 filmer, en mitt i natten då vi inte hade något att göra och ingen av oss hade någon lust att gå och sova :) jag var också ut och sprang en bit då det var sådär passligt skönt mitt på natten :D plötsligt såg jag många små "bollar" på vägen som jag då hoppade över. men efter flera stycken bestämde jag mig för att stanna, kunde det vara sniglar? jo det var det. det var sniglar med riktiga hus på sig. jag ha aldrig i mitt liv sett sådana :) ganska häftigt faktiskt! finns det faktiskt sådana sniglar här???? iallafall i närpes kan det inte finnas för jag har som sagt aldrig sett det. och jonny hade inte heller sett sådana sniglar här. hatar småkryp sådär annars, det vet de flesta. men sniglar och maskar har jag aldrig tyckt illa om :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0