I'm back

nå nu är jag här igen. blev lite en och en halv dags skithumör så har inte haft lust att skriva men nu är jag ganska glad igen :) ikväll kommer madde hit, super roligt :) får se vad vi hittar på, men ska väl hinna gå i lite butiker och kanske ligga på stranden ifall det blir soligt.

idag blir det inte så mycket skulle ja tro, tråkigt väder börjar säkert regna idag. redan har jag varit ute på länk vilket kändes totalt hopplöst trodde jag skulle dö på vägen hem. men berodde säkert på att jag inte åt någonting igårkväll för jag hade menat gå och springa redan då men så blev det film och den tog så länge så hann aldrig ut.

jag ska laga köttbullar idag :) och kanske damsuga, jonny tror jag ska åka och besikta bilen så har väl någonting att göra då medans iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0