dagarna som gått

i torsdags kom då madde hit på kvällen. blev väl inte så mycket gjort då, tittade på tv och pratade. på lördag var madde och jag in till stan för att shoppa lite, jag hittade typ ingenting bara 2 armband. så var vi och körde en sväng till gamla hamn och se om det var något folk där. på kvällen blev det att åka till jonnys en kompis på förfest och sedan netti.

eftersom det blev netti var lördagen en ganska slö dag. madde och jag var en sväng ner till fäboda.



och så var vi in till stan en liten sväng till men hittade absolut inget och hade ingen större lust att söka efter någonting heller. efter det åkte vi allihopa till lepplax, var in till jonnys föräldrar och till stranden. gungade till och med på gungbrädet


men jag satt väl mest upp i luften :P

lördag kväll kom många av våra bra kompisar hit, satt och pratade och spelade nintendo. några gick till netti och melody efter men inte vi. för trötta för att orka med något sånt. på söndag morgon kte madde hem till närpes igen. jonny och jag for ner till nalles villa, där de började gräva ner den såkallade "u-båten".



efter mycket om och men och blåsor på händerna åkte vi till larsmo till nalle, också via strandcamping där det tog mer eller mindre en evighet att få en hamburgare. hos nalle skruvade pojkarna på med en moppe och efter det åkte vi plus nalle och lund hit till oss för att titta på film. så nog har det varit ganska fullt upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0