back in town

nu är jag hemma igen hos min sötis och lilla kissekatten. sådär på tal om kissekatter fick min kisse i närpes ungar idag före jag for iväg. då jag åkte hade hon 4 men mamma sade att nu var det 6st ikväll. så vill någon ha eller´vet att någon söker kattungar så säg till :)

på väg hit hem åkte jag ock syster in via vasa. jag shoppade 2 par shorts och en klänning och syster hittade också en klänning och någon topp eller vad det var. så mycket annat hann vi inte med då tiden gick så snabbt så då vi prövade kläder vid gina tricot märkte vi att parkeringstiden gick ut om 20 minuter så blev att skynda lie och ta sig till bilen. vill ju inte precis ha parkeringsböter så.

nu ikväll var jonny och jag till en kompis där också hela resten av gänget befann sif´g och dom skulle väl ut ikväll. för vår del blir det snart sovdags för ska upp tidigt imorgon fö att åka till vasa, på nytt. ska på någon volvoträff eller vad det var.

gonatt på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0