1 timme=10km

igår var syster och jag och sprang tjejmilen. förra året sprang vi ungefär på en timme och det klarade vi iår också :) ÄCKLIGT varmt och fint väder var det, det finns inget jag hatar mer än att springa då det är varmt. fast man inte är speciellt trött går det endå inte att springa för att det blir jobbigt att andas då det är så kvavt och varmt, mycket bätte bed svalt eller duggregn. vi sprang väldigt mycket, mera än de förra åren faktiskt. det var nog inte speciellt många minuter vi faktiskt gick. i slutet började nog benen kännas som spgettoi så då måste man springa för skulle man börja gå skulle man inte kunna börja springa på nytt, den sista kilometern kändes nog som en evighet fast det egentligen inte är långt.

mina ben mår otroligt inte alls dåligt idag, hade förväntat mig att vara styv i benen och knappt kunna stå men som tur var känns det nästan inte alls. mina KNÄN är däremot inte alls bra. då jag kom hem igår kunde jag knappt gå för varje steg jag tog så gjorde båda benen så ont så jag trodde jag skulle dö. smörjde in de med salva och bandage innan sovdags  och nu är det lute bättre men inte på långa vägar bra. det var ju en sommar då jag fick så sjukt i knän att jag fick gå med bandage nästan 1 månad för det tog så sjukt då var jag till läkaren och han konstaterade att det är innanför knäskålen som problemet finns. det hette nog något speciellt men kommer inte på det nu just. så jag hoppas för allt i världen att det inte blir samma nu på nytt för skulle inte ha så stor lust att gå med bandage hela sommaren!

syster och jag sov i tältet på nytt inatt. pratade om alla konstiga drömmar man kan ha :P hade så sjuk dröm natten före så höll på att skratta ihjäl mig igår då jag kom på vad jag hade drömt :D

by the way my birhday today :D farmor kommer snart hit så ska vi äta mat och tårta då senare.


miss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0