tisdag och fullt upp

hur kan det ibland va så svårt att sova? gick till sängen ganska tidigt men ändå somnade jag inte före klockan 3. Var på skit humör, minst sagt. ville inte alls ligga ensam i min säng, mådde så skit då klockan var 3 så kändes som jag skulle behöva spy, hade väl sina orsaker. och inte var jag på något bättre humör då jag vaknade.

Steg upp och tänkte att det inte var så stressig dag eftersom en kompis skulle komma först runt 2 tiden och först sedan skulle jag och hämta syster. men plötsligt blev det ändrade planer och syster slutade tidigt, vilket betydde jag måste fort hoppa in i duschen, åkaoch handla med farmor, hämta syster och sedan hem tills min kompis skulle komma. meeen alltid trevligt med besök :) satt och pratade och funderade i flera timmar och nu är det kväll och säkert skulle det snart behövas lite mat.

hade menat att gå på en premenix ikvälll också med syster meen får se om det blit något, för det blåser sååå där ute så skulle säkert kunna flyga iväg om man ville :) och imorgon blir det att åka tillbaka till jakobstad, skönt även om det var totalt nödvändigt att vara hemma med bara syster nu några dagar. inte skulle iallafall jag klara mig utan min syster :)

hoppas jag sover bättre inatt, annars vet jag inte hur det ska gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0