soffan, vilket bra ställe

i soffan, det är där jag befinner mig. helt slut idag också då man ska vara sådär passligt förkyld. fick gå och sova redan 11 igår för jag mådde så rätt ut sagt skit så skulle ha kunnat gå och sova redan 10 men envisades med att inte gå och sova så tidigt. sov ganska bra, fast jag var förkyld förutom en massa mardrömmar. jag skulle faktiskt vilja ha en ordentlig mardröm en gång om någonting helt overkligt men nä det kan jag ju aldrig. det är inte alls roligt att vakna och tänka crap det där kan hända precis när som helst, och oftast handlar det också om något som man har haft i tankarna senaste tiden. det jag drömde inatt orkar jag inte ens börja förklara om meeeeeeen....förra veckan drömde jag att en nära person dog, vilket ju förr eller senare kommer att hända men ändå var det inte alls roligt att vakna och vara nästan osäker om det är sant eller inte. varför kan inte jag ha en massa osammanhängande och konstiga drömmar som man ofta hör människor har?! förr hade jag ändå roliga drömmar ibland men de har försvinnit på något konstigt sätt...nåja det var dagens funderingar om drömmar..

nu sedan jag kom hem har vi bara ätit mat och tittat lite på tv, det vill säga tills bilden försvann sådär plötsligt. jippiii, vad roligt att vara utan tv NOT. men kanske det kommer tillbaka senare ikväll. eller förhoppningsvis imorgon. nu mår jag fortfarande lite skit, hoppas det inte blir värre. nu blir det väl att ligga och försöka hitta någonting intressant på internet, har ändå inget annat att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0