öh...nåjåå

så va det då måndag på nytt. igår var det en så slö och bra dag ändå, behövs det också ibland :)
eftersom jag sov ända till 12 igår och ändå gick och sova ganska tidigt igårkväll, plus att jag sovde sååå bra så var jag till och med nästan inte trött då jag vaknade. idag var det då arbete, hur bra som helst att vara där.

nu ikväll har jag varit till min snart föredetta lägenhet och städat. så nu är det bara skräp kvar, att dammsuga och tvätta golven...och några andra småsaker, sedan är det tomt! hmmm kommer jag att sakna lägenheten?! njaaa, just då jag är där och ser det tomat minns man ju hur roligt det har varit där, trvides hur bra som helst där i min lilla lägenhet som bara var min. det var ju mitt ställe, ingen annan som bestämde vad som skulle göras. har så roliga minnen därifrån då man tänker efter, men så finns det ju mindre roliga också. minns hur panik jag hade då jag började skolan på hösten förra året och insåg att jag måste flytta därifrån och från jeppis på våren, skulle ha gråtit floder (nästan) att måsta flytta från mitt älsklingställe, men nu behöver jag ju inte gråta alls eftersom jag har ett nytt älsklingsställe :) som är ännu bättre eftersom min älskling såklart finns här :) så visst kanske jag kommer att sakna lägenheten liiite. men varför skulle jag kunna sakna den så mycket eftersom den har varit tom på folk nu en ganska lång tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0