me and my sister

i söndags på kvällen kom syster hit till oss. jag var och hämtade henne till bussen och sedan gjorde vi inte så mycket eftersom klockan då redan var 10. satt å pratade och tittade på tv och sedan sovdags. igår (och idag) var jonny tvungen att stiga upp mega tidigt eftersom han skulle ända till uleåborg. så igår var syster och jag in till stan och shoppade lite, eller jag köpte väl nästan ingenting. sedan åkte vi hem och klippte mitt hår och till och med städade hela lägenheten. på kvällen blev det en promenad och så spelade vi lika par leka bäst :) det går nog också med en syster även om det nog är meningen man ska spela med sin sötis mot något annat par. men ganska roligt var det faktisk. allt det hann vi med plus tv tittande före jonny kom hem tillbaka oc då var klockan nästan halv 11 på kvällen.

idag for han då iväg till samma ställe på nytt, får se hur länge han måste vara idag då. syster och jag har varit in till stan, på nytt. men hittade inget, vara bara och handlade grädde till våsa fastlagsbullor vi ska laga ikvälll :) namnam...
så ska jag färga håret idag, och så ska vi kanske sätta upp nya gardiner för jag är på vår humör :D nu just lagar vi plättar efterom vi inte vet vilken tid det blir någon mat ikväll..

ha ett trevligt sportlov, de som har det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0