matlagning på g

sitter nu här och funderar hur tråkigt det är nu just. nå ska just börja laga mat, korvstroganoff blir det idag. var en sväng till halpa halli för en stund sedan, fick 3 juicepaket för 1 euro, inte fy skam det :) måte ju handla lite mat förstås också, usch vad det är dyrt. tyckte jag inte köpte nägot alls och ändå blev det till tillräckligt mycket pengar, bläää. skulle locka mycket mera att gå och köpa jeans som jag såg var på rea, men måste väl säkert prioritera mat istället men så MYCKET tråkigare.

var också ut med kissekatten. stackars liten, måste vara hemskt att va ute då man är van att få vara intte hela tiden. de två förra dagarna jag och syster var ut med henne gick det riktigt bra, hon tyckte till och med det var roligt, men idag var det tvärtom. on vägrade att gå någonstans alls och skakade av rädsla hela tiden. så jag fick bära henne runt nästan hela huset för att alls komma någonstans. är väl nog tvungen att vara ut med henne alla dagar en längre tid före hon vänjer sig, bara konstigt att hon nästan inte alls var rädd de förra dagarna men nu var hon så rädd man nästan kan bli.

så är det då lördag idag, pånytt. något intressant att säga om det har jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0