last day in närpes

vaknade inte alls så tidigt som jag hade menat. mina planer var att sova bra inatt och stiga upp tidigt men alltid går det inte som man vill.ändå sov jag lite bättre än förra natten, men istället drömde jag några konstiga drömmar, var och släppte ut våra katter mitt i natten för att sedan en stund senare vakna av att det var slagsmål utanför mitt fösnter mellan våra katter å grannkatten.

nu ska jag titta på tv,äta lite frukost, hämta tidningen, kanske åka och tanka och samtidgt hämta syster, laga mat och sedan ikväll åka iväg norrut :) så får jag äntligen sova i vår nya säng:D

imorgon blir det arbete hela dagen och fredag ser jag inte så mycket framemot eftersom arbetet börjar kl 7 vilket betyder väldigt tidig väckning och sedan skola resten av dagens efter arbetet, hoppas bara vi inte behöver vara i skolan ändå till halv 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0