fångad av en sång

det ligger jag och ser på nu just, vet faktiskt inte riktigt varför men vill se lite sommar. Kan det inte bli sommar nu direkt? har ju varit vinter hur länge som helst känns det som, fast vi var till värmare land bara för några veckor sedan. skulle gärna åka tilbaka och komma hem först då det blir varmt eller åtminstone vår här. nå så var det med det då. egentligen länge kvar tills det blir någon sommar, om det överhuvudtaget blir någon i år.

annars vaknade vi först kl 1 idag, hur skönt som helst att faktiskt få sova så länge man vill. blev att vara ut en sväng igår, hade faktiskt riktigt roligt :) nu idag tänker jag v'gra att göra någonting alls, ska ligga här i soffan och bara lata mig, men tyvärr måste man väl laga någon slags mat idag också. min mage börjar känna sig hungrig.  imorgon arbete på nytt. tur att jag inte behöver köra dit ensam, mycket roligare med sällskap. tyvärr börjar jag redan 7 så blir en tidig väckning, men bra är det för jag har kort dag så har jag lite ledigt mitt på dagen. måste bara komma ihåg att ringa till en massa ställen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0